Reklamace

Informační podmínky a postup

Nejste se zakoupenou náplní do tiskárny spokojeni? Máte-li důvod k reklamaci, neváhejte se na nás obrátit.

Postup reklamace

1. Kontaktujte nás na telefonní číslo nebo pomocí formuláře níže.

2. Zašlete štítek náplně jako na obrázku a hlášení z tiskárny (popř. ukázku vadného tisku).

3. Stručně popište závady.

4. Vadné zboží zabalte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou.

5. Svoz zařizujeme sami, stačí, když reklamaci předáte našemu dopravci zdarma z Vaší adresy.

Štítek náplně
Štítek náplně
Hlášení tiskárny
Hlášení tiskárny
Ukázka tisku
Ukázka tisku

Prosíme o trpělivost

U některých reklamací se může doba vyřízení prodloužit na 7 - 10 dnů.

Mezi důvody prodloužení patří: zboží není skladem, chybějící součástky k opravě.