Reklamace
Informační podmínky a postup
Nejste se zakoupenou náplní do tiskárny spokojeni? Máte-li důvod k reklamaci, neváhejte se na nás obrátit.
Postup reklamace
1. Kontaktujte nás na telefonní číslo nebo pomocí formuláře níže.
2. Zašlete štítek náplně jako na obrázku a hlášení z tiskárny (popř. ukázku vadného tisku).
3. Stručně popište závady.
4. Vadné zboží zabalte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou.
5. Svoz zařizujeme sami, stačí, když reklamaci předáte našemu dopravci zdarma z Vaší adresy.
Štítek náplně
Hlášení tiskárny
Ukázka tisku
Prosíme o trpělivost
U některých reklamací se může doba vyřízení prodloužit na 7 - 10 dnů.
Mezi důvody prodloužení patří: zboží není skladem, chybějící součástky k opravě.